UCommnication – najlepšia voľba pre inovatívne európske kontaktné centrum

Customer Acquisiution

Získavanie zákazníkov

  • Získavanie zákazníkov
  • Up-sell a cross-sell
  • Plánovanie stretnutí
  • Prieskumy trhov a podpora predaja
  • Mystery shopping a dôraz na kvalitu
  • Analýza a konzultácie

Customer service

Zákaznická starostlivosť

  • Najvyššia úroveň starostlivosti o zákazníkov
  • Komplexný alebo čiastočný outsourcing
  • Dlhodobá alebo krátkodobá spolupráca
  • Infolinky a linky technickej podpory
  • Úspora nákladov

Back Office

Back office služby

  • Technická a administratívna podpora
  • Zápis, scanovanie a archivácia dát
  • Spracovanie a vybavovanie korešpondencie
  • Logistika a doručovanie zásielok


Naše pobočky

Unicall Map

Co je nového v UCommnication?

Unicall What`s new with UniCall?
 

Zákaznícka starostlivosť v úverových produktoch

November 2015
Po predchádzajúcich skúsenostiach so zákazníckym servisom na úverových produktoch v segmente B2B a B2C začíname spolupracovať v starostlivosti o momentálnych zákazníkov medzinárodného poskytovateľa pôžiciek súkromným osobám.
 

Outsourcing prieskumov a predaja investičných produktov

Oktobér 2015
Od Septembra prebieha pilotná spolupráca s významnou finančnou inštitúciou, ktorá ponúka služby v oblastiach bankovníctva, poišťovníctva, správy aktív a dôchodkového krytia. Tejto inštitucií dodáváme telemarketing, telefonický prieskum a telefonický predaj daľších produktov vlastným zákazníkom.
 

 

Platobné karty a monitoring vozidiel

September 2015
Spolupracujeme s nejväčším poskytovateľom tankovacích kariet a služieb monitoringu firemných vozidiel v Českej republike. Cieľom je vyhľahať vhodných potencionálnych zákazníkov, osloviť ich v telemarketingovej kampani a zaistiť čo najvyššiu konverziu.

 

Spolupráca v B2B segmente

August 2015
Od Augusta sme rozšírili okruh klientov v segmente B2B a spolupracujeme s globálnym leadrom v poskytovaní dát a certifikovaní firiem. 

 

Naše nové kontaktné centrum v Banskej Bystrici

Júl 2015
Pre našich aktuálnych a potencionálnych klientov sme otvorili nové kontaktné centrum na Slovensku v Banskej Bystrici. Sme pripravení spracovať dopyty a pripraviť projekty v telemarketingu, zákaznickej starostlivosti a back office. Ste srdečne vítaní.

 

 

Nový prebiehajúci projekt!

Apríl 2014
Práve prebehla testovacia kampaň pre jednania obchodných zástupcov predných spoločností na poľskom trhu s LPG. Cieľom bolo overiť základné informácie o aktuálnom usporiadaní a logisticky pripraviť jednania pre zástupcov nášho partnera. S použitím autorizovanej aplikácie, ktorú vytvorila spoločnost UCommnication, sme mohli synchronizovať kalendáre konzultantov a obchodníkov, aby zástupcovia mohli vykonávať nezávislé predajné aktivity, ktoré nezasahujú do kampane UCommnication. Projekt sa ukázal ako veľmi úspešný a bude pokračovat aj po skončení obdobia dovoleniek.

 

UCommnication rozširuje svoje spolupráce

Marec 2014
Odštartovali sme dlhodobú spoluprácu v oblasti predaja kreditných kariet s jednou z predných bánk na poľskom trhu. Úlohou UCommnication je pritiahnuť nových zákazníkov na základe špeciálneho portfólia produktov a administratívneho spracovania predajného procesu. Našou zodpovednosťou je podpisovanie zmlúv. Spolupráci predchádzal proces certifikácie a špecifického školenia v oblasti produktov ponúkaných bankou.

 

Ďaľšie centrum UCommnication otvorené v Budapešti

Marec 2014
Na začiatku mesiaca sme otvorili nové call centrum v Budapešti. Nové pracovisko poskytuje služby vrámci aktuálnych projektov, ale v blízskej budúcnosti sa bude rovnako zaoberať realizáciou novej kampane. Vďaka širokej škále jazykov má nová pobočka šancu stať sa viacjazyčným centrom služieb pre väčšinu európskych krajín.

9K

lokalít

45

klientov

138

projektov

670000

predajov

Unicall Logo

UniCall Communication Group s. r. o.

Tř. Kosmonautů 29
779 00 Olomouc
IČ: 28091531
DIČ: CZ28091531